Cresta Print oferă servicii de publicitate outdoor în Timişoara şi în zona de vest a ţării prin sisteme publicitare de tip: mesh, panouri publicitare - billboard, backlit, frontlit - panou direcţional, banner, steag, city light, Windows Graphic, Floor Graphic, publicitate pe bicicletă, publicitate pe mijloace de transport în comun.
Cresta Print este un one-stop-shop dedicat publicităţii stradale, cu tot ce ține de identificarea nevoilor clientului: locaţii adecvate, autorizare, design-grafic, producere postere, montare, monitorizare.
Agenţia a luat fiinţă în 1996, ca agenţie full service de marketing, publicitate şi comunicare, din iniţiativa a doi profesionişti independenţi care şi-au pus laolaltă pregătirea şi experienţa complementare pentru a le oferi clienţilor altceva decât le fusese oferit până atunci. Încă de la început, deviza Cresta Print a fost: „To provide out of the ordinary solutions that get results.” Cresta Print a crescut odată cu clienţii ei - mari sau mici - şi a devenit în scurt timp unul din liderii regionali ai pieţei de profil. Dovadă stau proiectele derulate si portofoliul de clienți dezvoltat în întreaga activitate. Din 2001 un nou proiect prinde contur. Începe dezvoltarea publicităţii stradale (outdoors, out-of-home) ca activitate distinctă între celelalte servicii de publicitate/advertising.
Totul începe cu o „nişă” descoperită la vecinii din vest, în Ungaria. Panouri direcţionale, cu un design şi o construcţie aparte - model industrial înregistrat la O.S.I.M. - apar în premieră la Timişoara, sub „semnătura” Cresta Print.
În anul 2001 a luat fiinţă, din iniţiativa Cresta Print şi a câtorva firme membre ale Secţiunii Editură, Tipografie, Imprimerie şi Publicitate a Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timişoara (CCIAT), grupul de lucru pentru elaborarea primului regulament de publicitate stradală (RPS) al Timişoarei. Şef de proiect pentru redactarea regulamentului a fost desemnată firma Cresta Print, care a coordonat elaborarea acestuia şi a celorlalte trei Regulamente de Publicitate Stradală ale Timişoarei ulterioare (variantele 2005, 2006 și 2009).
Odată consolidată poziţia de lider pe nişa panourilor direcţionale (cu circa 800 de feţe în Timişoara şi regiune), urmează diversificarea portofoliului de sisteme publicitare out-of-home şi expansiunea în regiunea de vest (Timişoara, Arad, Oradea, Reşiţa, Deva, Lugoj etc.)
Urmând trendul firesc al specializării, din 2006 Cresta Print se focalizează exclusiv pe publicitate stradală. Această decizie este și urmarea preluării întregii societăți de către asociatul Harald Zimmerman.
Din 2006 Cresta Print şi-a concentrat întreaga experienţă şi know-how-ul publicităţii stradale.
Clienţi importanţi:
Agip Romania, Amprenta Advertising, Asigurări Allianz-Ţiriac, Astra Asigurări, Atlassib, Autoclub (Volkswagen şi Audi), Autoklass (Mercedes), Banat Car (BMW), Banca Transilvania, Baumax, Bere Timişoreana, RMB Casa Auto (Mercedes, Ford, Hyundai, Mazda), Coca-Cola HBC Romania (prin McCann Erickson), Communications Media (Orange), Decathlon, Dedeman, Euromedia, Generali, Hypermarket “Real” (prin Vitrina Felix Media), HVB Bank Romania, Kenvelo, Melinda Impex, Mobexpert, Penny Market, Pilkington, Porsche Romania, Praktiker Romania, Vitrina Felix Media, Vodafone (prin Media Connection)
Deputy Sales Director, Fairway
Comunicare excelentă, inițiativă, personal amabil şi cu viziune, deadline-uri respectate. Întotdeauna parteneri de business de încredere pentru zona de vest a țării.
Branch Manager, Autonom Rent-a-Car
Suntem foarte mulțumiți de colaborarea cu agenția de publicitate stradală Cresta Print: nu au existat probleme la care să nu găsim soluții constructive, iar rezolvarea acestora a fost foarte prompta. Am găsit întotdeauna variantele optime de direcționare a traficului spre sediile noastre.
Abonare Newsletter